TNT Post Pakketservice sponsor Thuiswinkel Markt Monitor en kennispartner E-commerce markt

Sinds januari 2009 is TNT Post Pakketservice sponsor van de Thuiswinkel Markt Monitor, het onderzoek naar de online bestedingen in Nederland. Hiermee versterkt TNT Post Pakketservice haar positie als kennispartner en maakt informatie over deze markt toegankelijk voor een groot aantal webwinkeliers. De Thuiswinkel Markt Monitor wordt sinds 1998 door Blauw Research uitgevoerd onder ca. 1500 consumenten en ca. 200 leden van de Thuiswinkel.org . Blauw Research maakt halfjaarlijks de groeicijfers en de laatste ontwikkelingen bekend.

Kennis over de markt essentieel voor elke webwinkelier

De E-commerce markt maakt de laatste jaren een enorme groei door. Kennis over de ontwikkelingen, de groei en de trends is essentieel voor elk succesvolle E-commerce bedrijf. Met haar sponsorschap maakt TNT Post Pakketservice het mogelijk dat alle leden van de Thuiswinkel.org twee maal per jaar gratis de Thuiswinkel Markt Monitor in een speciale bewaarmap krijgen toegestuurd.

Essential Facts

Voor de kleine en middelgrote online retailers brengt TNT Post Pakketservice jaarlijks de Essential Facts uit. Dit boekje bevat de samenvatting van de Thuiswinkel Markt Monitor en is daarmee essentiële informatie voor een doelgroep online retailers die eveneens een belangrijke groeimarkt vertegenwoordigen. TNT Post Pakketservice is er trots op met dit sponsorschap in staat te zijn om kennisoverdracht en –deling voor alle online retailers in Nederland toegankelijk te maken.

Voor meer informatie: www.tntpostpakketservice.nl/webwinkels

«Terug

LinkedInDelen