E-mark en 7 supermarktorganisaties lanceren site voor nieuwe hype Funky Beans

Haarlem, 31 augustus -  E-mark heeft samen met zeven supermarktorganisaties een virale website gelanceerd. Deze website staat in het teken van de Funky Beans, die in rap tempo de harten van de Nederlanders veroveren. Het virale element zorgt voor een uitbreiding van de klanten database en een verrijking van bestaande profielen, terwijl het verzamel element de nodige traffic naar de deelnemende supermarkten zal genereren. Kortom, de Funky Beans zijn nu al een doorslaand succes!

De Funky Beans zijn overgewaaid uit Amerika en Australië, waar ze inmiddels enorm populair zijn. Tot en met 9 oktober 2010 ontvangen klanten van Coop, Supercoop, Deen, Boni, Jan Linders, MCD, Sanders, Agrimarkt, de Boerenschuur en Poiesz supermarkten bij elke € 15,- aan boodschappen en bij aankoop van speciale actieproducten een Funky Bean cadeau. Deze vrolijke boon kent 53 varianten, een speciale ‘race slide’, een verzamelbox en een bijbehorende poster met stickers. Ook worden er 3 ruildagen georganiseerd bij verschillende supermarkten. De supermarktorganisaties verwachten dat de Funky Beans actie een groot succes zal worden.

Op de actiesite, www.funkybeans.nl, waant de bezoeker zich in een ware beans community. Je kunt er games spelen, een instructiefilmpje bekijken, kleurplaten downloaden en zelfs je eigen Funky Bean ontwerpen. De bezoekers besluiten gezamenlijk, door middel van stemmen, wie de gelukkige winnaars van de 200 te winnen prijzen zijn en wie de mooiste Beans heeft ontworpen.

Voor het online gedeelte is E-mark als partner gevraagd. Woordvoerster Else Miek Deen van Deen Supermarken: “Naast de technische kennis waar E-mark over beschikt, is ook hun creativiteit en originaliteit de reden waarom zij voor ons de geschikte partij zijn”.

Frans van der Steen, Sales Account  bij E-mark, geeft aan: “Het leukste aan dit soort trajecten is om echt samen met de klant iets te bedenken, neer te zetten en elkaar aan te vullen. Op die manier kijken beide partijen met een voldaan en trots gevoel naar het eindresultaat”.

LinkedInDelen