Daisycon vergroot transparantie reisbranche met keurmerken

Sinds kort levert Daisycon publishers (exploitanten van websites) informatie over de keurmerken van adverteerders. Daisycon is het eerste affiliate netwerk dat deze informatie aanbiedt via productfeeds (geautomatiseerde updates). Nu kunnen publishers op hun websites vermelden of een adverteerder is aangesloten bij een keurmerk. De dienst is speciaal ontwikkeld voor dochterorganisatie Paxz; het gespecialiseerde affiliate netwerk voor vakanties en reizen. De vermelding van de keurmerken is een reactie op recente ontwikkelingen binnen de reisbranche die vragen om een verhoogde transparantie. De vermelding van keurmerken biedt publishers en consumenten belangrijke informatie over de professionaliteit van de aangesloten organisaties.

Managing Director en medeoprichter Marko Dobroschelski vertelt over de nieuwe dienst; “Daisycon ziet het vermelden van keurmerken als een extra service naar adverteerders, publishers en consumenten. Daarbij sluit het geven van dit soort informatie aan op ons streven om naast uitbreiding van ons netwerk ook te investeren in de kwaliteit daarvan”.
Adverteerders kunnen het keurmerk vanaf nu inzetten als marketing instrument
Publishers kunnen de vermelding van keurmerken gebruiken om de conversie te verhogen
Consumenten krijgen door de keurmerken meer inzicht in de kwaliteit van de reisorganisaties

Voor organisaties in de reisbranche gaat het om de vermelding van het SGR- en ANVR-keurmerk en de aansluiting bij het Calamiteiten Fonds.
Aanvullend maakt Daisycon van adverteerders uit alle branches bekend of ze lid zijn van Thuiswinkel.org; de belangenvereniging voor bedrijven die producten en diensten verkopen aan consumenten via internet, catalogus en post.

«Terug

LinkedInDelen