Noteer in uw agenda: 15 maart, E-Commerce Masterclass

De succesvolle E-Commerce Masterclass van 2011 krijgt een inspirerend vervolg op 15 maart 2012. In de Glazen Ruimte in Maarssen presenteren we een actueel programma met het oog op de laatste brancheontwikkelingen. Op het gebied van conversieoptimalisatie, social commerce, fraudebestrijding … Kortom: alles wat het succes van u als e-tailer bepaalt. Daarnaast bieden we u volop mogelijkheden om te netwerken en om de interactie aan te gaan met sprekers. Redenen genoeg om u direct aan te melden!

De masterclasses in vogelvlucht

Kijken, kijken … én kopen! Praktische conversieoptimalisatietips
Hoe pakt u conversieoptimalisatie het slimst aan? En waar moet u beginnen om uw online omzet te verhogen? ISM legt het u haarfijn uit.

Online persuasion: de technieken en waarom ze werken
Online persuasion is dé trend om consumenten te overtuigen. Via sociale bewijskracht, de subscription economy, gamification en verregaande personalisatie bijvoorbeeld. ISM laat zien wat dit voor u kan betekenen.

Maak van een consument een brand ambassador
Consumentenreviews worden steeds belangrijker. Zowel voor de consument als voor u. Kieskeurig.nl vertelt hoe u ze effectief en betrouwbaar inzet.

Bent u klaar voor de multichannel-uitdaging?
E-commerce vormt steeds meer een onderdeel van een bredere multichannelstrategie. S&H Fulfilmentoplossingen houdt u de spiegel voor en geeft u belangrijke, praktische adviezen voor uw situatie.

Social commerce: share + like = buy
Webservices.nl presenteert alle nieuwe trends en ontwikkelingen op het gebied van social commerce. Van social sign in, behavioral targeting, profiling, share & like tot … buy.

Internetcriminelen worden steeds creatiever. U toch ook?
Ogone laat zien hoe u een flexibel risicomanagement voert om fraude optimaal te bestrijden. Afgestemd op uw specifieke situatie.

Verhoog uw rendement met online dialoogmarketing
E-mailmarketing en socialmedia-traffic zijn dé tools om uw rendement te verhogen. E-Mark presenteert hoe u deze tools zo effectief mogelijk inzet.

De do’s en don’ts van weblogistiek
DHL Express legt u haarfijn uit waar u op moet letten bij uw web­logistiek en hoe u uzelf kunt onderscheiden op dit gebied.

Meld u snel aan
Ga naar www.e-commercemagazine.nl/masterclass voor meer informatie, het programma en om u aan te melden. Dit kan tot 14 maart. Snelheid is geboden, want het aantal beschikbare plaatsen is beperkt! ¶

Gastspreker: Jan Willem Alphenaar

‘Laat ze maar lullen’
Een sterk assortiment, een gelikte website, een klantvriendelijke service … stuk voor stuk voor­waarden voor succesvolle e-business. Maar om écht succesvol te zijn, moet u zorgen dat klanten over u praten. Dat er buzz ontstaat rondom uw merk en dat u over de tong gaat. Even plat gezegd: dat er over u geluld wordt. Met positieve woorden natuurlijk, zodat uw producten en diensten zich als een lopend vuurtje verspreiden. Hoe u dit vuurtje aanwakkert? Jan Willem Alphenaar legt het u uit tijdens een aan­stekelijke en inspirerende presentatie.

LinkedInDelen